يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۳۴۲۴
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۵

فکرشهر: دبیر ستاد انتخاباتی حجت الاسلام حسن روحانی در استان بوشهر گفت: مردم فهیم ایران اسلامی در روز 29 اردیبهشت انتخابی آگاهانه، با درایت و هوشمند داشته باشند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمد آقایان حسینی جمعه شب در ستاد مرکزی انتخاباتی روحانی در بندرگناوه افزود: در آستانه انتخاباتی هستیم که با انتخاب صحیح و عاقلانه برای کشور و مردم سرنوشت ساز و در عرصه های مختلف از جمله رفاه، امنیت، اقتصاد و سیاست خارجی بسیار مهم و موثر خواهد بود.

وی اظهارکرد: یکی از شگردهای جریان خاص که در انتخابات در حال انجام است و گفتمان خود را جریان سوم معرفی می کند، کنش و تفکری است که برگرفته از دولت های نهم و دهم است و آن را می شناسیم.

آقایان حسینی گفت: تمام شاخص های این جریان گواهی می دهد که مسیر و راه دولت قبل را دنبال می کند.

وی ادامه داد: وقتی که مشاهده می کنیم وعده یارانه 250 هزارتومانی می دهند مشخص است که این وعده بر مبنای توهم داده می شود.

دبیر ستاد انتخاباتی روحانی در استان بوشهر افزود: می توانیم باور کنیم که جریان سوم غیر از دولت های قبلی نیست که با نمایش حمایت از مظلومان و فقرا وارد شدند و چه اتفاقاتی برای آن قشر بوجود آمد.

وی گفت: در جریان انتخابات 2 تفکر وجود دارد که یک طرف آن عقلانیت و طرف دیگر منافع ملی را براحتی قربانی ماجراجویی در سیاست داخلی تا خارجی می کند.

وی اظهارکرد: باید قیاس کنیم دریاچه ارومیه که بر اثر بی توجهی دولت قبل تا نابودی کامل پیش رفت، اما دولت یازدهم آن را احیا کرد و حیات مجدد بخشید.

دبیر ستاد انتخاباتی حجت الاسلام روحانی در استان بوشهر گفت: قطاری که با تورم 10 درصد تحویل دولت نهم شد آن را در زمان تحویل به دولت یازدهم به 47 درصد رساند و به ته دره افتاده بود که با تدبیر فرزندان دلسوز دوباره به وضعیت مناسب رسید.

وی اظهار کرد: مردم نباید به جریانی رای دهند که هر گاه از خواب صبح بیدار می شوی قیمت ها تصاعدی افزایش می یافت.

آقایان حسینی گفت: مردم مشکلات حوزه بهداشتی را در دولتی که ادعای حمایت از فقرا را داشت فراموش نمی کنند که بدترین وضعیت را بوجود آوردند و فاصله طبقاتی دهک ها را تا ثریا رساندند.

وی افزود: مردم در انتخابات پیش رو راه صحیح و عاقلانه را برگزینند که با انتخاب دکتر روحانی وضعیت کنونی کشور به مراتب قوی تر و بهتر و توام با خدمات گسترده خواهد شد.

وی ادامه داد: دولت روحانی دنبال ماجراجویی و انزوای بین المللی نیست بلکه بدنبال آرامش، صلح، امنیت و رفاه مردم در داخل و خارج کشور است.

دبیر ستاد انتخاباتی روحانی در استان بوشهر افزود: ما راهی را که درپیش گرفته ایم در آن با آگاهی و درایت گام گذاشته ایم و برگشتی وجود نخواهد داشت.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر